פירסינג מכסה דגדגן מאונך

פירסינג באיבר המין הנשי – "vch פירסינג" , כל מה שחשוב לדעת

כשאומרים פירסינג בדגדגן כמעט תמיד מתכוונים לפירסינג "vch" וזו טעות נפוצה, מכיוון שהרוב הגדול של הנשים, למעשה למעלה מ-90% מכלל הנשים, בכלל לא יכולות לבצע פירסינג בדגדגן עצמו. לעומת זאת ה"vch" פירסינג מאוד פופולארי ומוצלח מפני שאחוז גבוה מהנשים יכולות לבצע אותו בהצלחה.
פרוש שמו של הפירסינג מיידית מגלה לנו את מיקומו:   v -vertical  .  c– clitoris . h – hood  , ובעברית פירסינג "מכסה דגדגן מאונך".
ישנן נשים המתייחסות ל"vch פירסינג" כשלט חוצות המפרסם את מיקומו המדוייק של הדגדגן ומבטיח שבן/בת הזוג שלהן בהחלט יוכלו למצוא אותו מעתה ואילך. אבל הרוב הגדול של הנשים בוחרות לבצע את הvch פירסינג בכדי להעצים את חיי המין שלהן והיכולת שלהן להגיע לאורגזמה.
מכל האפשרויות לפירסינג באיבר המין הנשי, הvch פירסינג הוא הנכון והמומלץ ביותר. מינימום סיכון וכמעט המקסימום של התועלת.

אז איך הפירסינג פועל ?
התכשיט שאיתו נבצע את הפירסינג קרוי "ברבל מעוקם" או בסלנג "בננה" והוא דומה בצורתו למשקולת למעשה אחד הסוגרים מקשט את עור המכסה והשני בא במגע עם הדגדגן עצמו, וכאשר האישה מגורה מינית, זרימת דם לאזור הדגדגן מוגברת והוא מתנפח עקב כך נוצר לחץ הגורם לעליה והעצמה של התחושה.

שימו לב, הvch פירסינג לא מתאים לכל אחת, ויכול לגרום לנזק במידה ונעשה לא נכון או שהמבנה האנטומי פשוט לא מתאים.
הסירי חששות מליבך, בסטודיו סייבר טאטו ישנו צוות פירסירים מקצועיים וותיקים שיאבחנו במהירות ובקלות האם את יכולה לבצע את הvch פירסינג.


כללים חשובים שיעזרו לvch שלכן להחלים נכון

אל תגעו עם הידיים בפירסינג החדש. נגיעה בידיים מבטיחה זיהום בvch. אנא טפלו אך ורק עם מקלוני אוזניים.

אל תקיימו יחסי מין בשבוע הראשון  אנחנו בסטודיו ניתן עוד דגשים מתי אפשר לחזור לקיים יחסי מין.

השתדלו להחליף תחתונים בתדירות גבוהה מומלץ לפחות פעמיים ביום.

היעזרו בפד-תחתונית , תשתמשו ותחליפו בתדירות גבוהה.

החלפת תכשיט בvch. לאחר חודשיים לפחות. פה ישנו חלק מעניין, למעשה אפשר להתאים את התכשיט לפי רצונכן, והכוונה, במידה ואתן לא מרגישות שינוי לטובה בגירוי ויחסי מין עצמם ניתן לקצר את המוט כך שיהיה יותר לחץ על הדגדגן ו/או לשנות סוגרים לגדולים יותר שוב בכדי לספק יותר לחץ על האזור וע"י כך להגביר את ההנאה מהפירסינג.


תכשיטים וסטייל
לגבי עובי וקוטר של התכשיט. סמכו עלינו שנתאים את התכשיט במדוייק לפרופורציות הנכונות של המיקום.
לגבי הסטייל של התכשיט. בסטודיו סייבר טאטו מבחר עשיר של תכשיטי פירסינג עשויים זהב 14 קראט, סטרילים שאיתם נוכל לבצע עבורכן את הניקוב. בסייבר טאטו קיים מגוון ענק של תכשיטים העשויים מטיטניום, סרג'קל סטיל וטפלון.
התכשיטים לvch פירסינג מגיעים בצורת "בננה" בלבד . צורה אחרת יכולה לגרום לאי נוחות, כאב בסופו של דבר זיהום ודחיה של הפירסינג.


שאלות נפוצות:

האם vch פירסינג כואב ?

למרות כל המחשבות רמת הכאב בעשיה ובמיוחד בהחלמה נמוכה. הסיבה לכך היא שהניקוב עובר ברקמת עור דקיקה. לא תאמינו בסוף תהליך הניקוב את תקומו וכמעט לא תרגישו כאב.

כמה זמן עד ש vch פירסינג מחלים ?

זמן החלמה משתנה מאישה לאישה. החל משלושה שבועות ועד  שישה שבועות. הכל קשור לרמת ההשקעה שלכן בטיפול הפירסינג. 

האם vch פירסינג מסוכן ?

ישנם הרבה פחדים במיוחד באזור אינטימי כמו איבוד תחושה וכדומה וזה מובן, אך כאשר מבצעים נכון את ה vch פירסינג אין כמעט סיכונים בטח שאין סיכון לפגיעה עצבית.  


 

 

לא בטוחה במיקום? יש עוד מיקומים לפירסינג אינטימי
 

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור