קעקועים בסגנון טראש

קעקוע בסגנון טראש

קעקועים בסגנון "טראש" / "טראש פולקה"

סגנון הקעקועים "טראש פולקה" נוצר בשנת 1998על ידי וולקר מרשקי וסימון פף מסטודיו Buena vista" גרמניה. סגנון קעקועים זה משלב לתוכו "סדר", והכוונה לאובייקטים ראליסטים ברורים וחדים, ומצד שני משלב "באלגן", והכוונה לצורות גיאומטריות בגדלים וטקסטורות שונות, פונטים מיוחדים ובולטים, כמו כן טכניקת משיכות מכחול וסמלים אייקונים מוגזמים .

בקעקועים בסגנון "טראש פולקה" פלטת הצבעים בסיסית למדי ומשלבת בעיקר אדום, אפור ושחור (בניגוד, לסגנון 'טראש' העשיר בגוונים). לא פעם, אזורים גדולים בקעקועי "טראש פולקה" מושחרים ולצידם דיוקן של דמות מפורסמת, משפט בצבע אדום או צורה גאומטרית מיוחדת. זאת בכדי להדגיש את האובייקטים.
סגנון הטראש פולקה החדשני זכה לפופולריות רבה, והתפשט ברחבי אירופה ומאוחר יותר ליתר העולם.

בישראל מספר מצומצם של מכוני קעקועים שמתמחים בסגנון טראש או טראש פולקה. לשמחתנו סטודיו סייבר טאטו הוא אחד מהוותיקים והבולטים בסגנון, בדגש על המקעקעים פאש פולוק ושגיא טוביה שמתחברים לסגנון, אבל יעדיפו פלטת צבעים מגוונת יותר . 
אצלנו בסטודיו סייבר טאטו (ראשון לציון) המקעקעים מומחים בסגנונות המופשטים ונותנים דגש חזק על סגנון הטראש, בלי תוספת הפולקה.

סגנון הקעקועים "טראש" מתאים למי שחי מחוץ לקוספא. לסגנון הזה אין גבולות, הוא משלב פלטת צבעים אין סופית. האובייקטים לרוב לא יהיו ראליסטים וסטנדרטים, יהיה להם איזה קטע, שניים שלושה נושאים מחוברים יחד  נניח, פנים של גורילה, ובמקום חלק מסויים מהפנים שלה יש חתיכת ג'ונגל רחוקה או גורד שחקים, יהיה רקע לא מוגדר, אין גבול לדמיון, רק לשטח עור נקי. 

לסיכום
קעקועים בסגנון טראש / טראש פולקה מטריפים! שונים! ובולטים בסביבה!
שימו לב הגבול מאוד דק בין בלגן טוטאלי ליצירת מופת.
תעשו שעורי בית ותבחנו תיקי עבודות של מקעקעים בסגנון. תקבעו יעוץ תתחברו לאמן.
ותהנו מהקעקוע החדש שלכם.


מוזמנים גם להתרשם מגלריית קעקועים בסגנון צבעי מים

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור