קעקועי גיבורי על

לכולנו יש גיבור-על מיתולוגי איתו הזדהינו שהיינו ילדים (ובטח שקצת גם היום) גיבור אשר לו אנו שומרים מקום מיוחד בלב, מקום שלא כולם מכירים ויודעים וזהו הקסם שלו, הגיבור מסמל את כל מה שהיינו רוצים לעצמנו – יכולת לעוף, האפשרות לראות דרך קירות, לטפס על בנינים גבוהים ועוד ועוד….

כמה כיף שהיום יש לנו את האפשרות להזדהות עם הגיבור שלנו – יש מצנחי רחיפה, סנפלינג, מכוניות חכמות והמון אפשרויות ללימוד אומנויות לחימה מיוחדות, היום אנו גם קצת יותר גדולים ואפילו מתגאים בגיבור שלנו, ראו כמה נפוצות התחפושות למבוגרים של גיבורי-העל, כמה סרטים נעשו בשנים האחרונות המציגים בדיוק את זה.

בעצם בכל אחד מאיתנו מסתתרת תכונה של גיבור-העל שאימצנו לנו, אולי היא מציאותית יותר ממה שהקומיקס או הטכנולוגיה בסרטים מאפשרות אך אם נסתכל פנימה, נדע, הניצוץ שם…

כמובן, שלכל גיבור על יש סמל מיוחד שהוא רק שלו, איזה כיף שיש את האפשרות להציג בסמל אחד כל כך הרבה דברים, תחושות, יכולות, כוחות… קעקוע גיבור-על סמלי שכזה, הוא זה שיוציא מכם קצת מהכוח ששמרתם בלבכם אליו.

ענדו על הזרוע או בכל מקום שתבחרו על גופכם – קעקוע גיבור-העל שלכם, באטמן, סופרמן (אפשר רק ברמז – רק את הגלימה), את המטפחת לעיניים בצבע החביב עליכם (צבי הנינג'ה) ועוד.

אל תהססו, קעקוע גיבור-על, תרגישו קצת גיבורי-על בעצמכם

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור