קעקועים של טוטם

חיות הטוטם – יישיות רוחנית, סמל משמעתי או שבטי –אישי או משפחתי, בדרך כלל מקושר למורשת ילידי אמריקה (אינדיאנים). אמונה זו גורסת כי כל אינדיבידואל מקושר ל 9 בעלי חיים שונים המלווים אותו לאורך חייו ומשמשים כמדריכים רוחניים, בעלי החיים מגיעים בשלבים שונים של חיינו וכל בעל חיים מתאים לשלב אותו אנו עוברים ומשלימים הוא מסמל את מסע ואת דרך חיינו, יחד עם זאת ישנה הזדהות עם בעל חיים עיקרי אשר מלווה אותנו לאורך כל חיינו הפיזיים והרוחניים. האמונה כי אנו שואבים כוחות מבעלי החיים הללו ואף נעזרים בייחודיות, באנרגיה ובתכונות שלהם "לשרוד" את החיים בצורה טובה יותר.

בעלי החיים שיוסיפו מאוד לקעקוע הטוטם יכולים להיות גם מהמיתולוגיה ואגדות (כמו דרקונים, קנטאור = חציו אדם וחציו סוס, חד קרן) ו\או בעלי חיים ארציים ומוכרים וכמובן אהובים.

קעקוע של הטוטם מסמל את בעלי החיים הללו יכול להיבנות ממספר לא קבוע של בעלי חיים.
ואנו בהחלט יכולים לראות (בשיטוט קל באינטרנט או בטיול מעמיק באמריקה) עמודי טוטם שונים הבנויים בצורת בעלי חיים שונים האחד מעל השני או מגילוף פנים קדושות או סמלים על גזעי עץ.

מזדהים, חושבים שאתם מחוברים לבעל חיים ולתכונותיו – כאריה המקרין חוזק והנהגה או כפיל רגוע, שלו ועם זאת עוצמתי, אולי משהו עם כנפיים – כעוף החול, ציפור הפניקס הנולדת מחדש או אולי עיט בעל ראיה מצוינת וחדות.
או אולי כולם ….
קעקוע של טוטם ייצג את התכונות החזקות והטובות שלכן\ם

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים בנוגע לקעקועים

כלי נגישות

Powered by - Wemake

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור